Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a ROLLAIR TRADE Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által a www.rollair.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) üzemeltetett webáruházban (a továbbiakban: Webáruház) elérhető termékek (a továbbiakban: Termék) megvásárlásának és a www.rollair.hu weboldal és webáruház használatának feltételeit tartalmazza.

A Termék megvásárlásának menete és a Weboldal használata kizárólag jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően és alapján történhet.

Vásárló a Weboldalon történő vásárlással maradéktalanul elfogadja jelen ÁSZF rendelkezéseit.

Szolgáltató Adatai:

Név: ROLLAIR TRADE Kft.
Székhely és levelezési cím: 8200 Veszprém, Viola utca 2.
Nyilvántartó bíróság: Veszprémi Törvényszék
Cégjegyzékszám: 19-09-521983
Adószám: 29191565-2-19
Ügyfélszolgálat: lásd bővebben 3.10.
Email cím: hello@rollair.hu

Tárhelyszolgáltató adatai:

Név: ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
Székhely: 9024 Győr, Déry T utca 11. 2. em. 4.
Telefon: +36-70-297-4811
E-mail cím: info@elin.hu

Logisztikai partner:

Név: WEBSHIPPY Magyarország Kft.
Telephely címe: 2151 Fót, East Gate Business Park C/2.

1. Rövidítések, alkalmazandó jogszabályok

Ptk.: A polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény

Pp.: A polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény

Fgytv.: A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény

Ektv.: Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény

Info tv.: Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény

Szjt.: A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény

Tjr.: az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet

Fvr.: A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet

NGM rendelet: A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében előadott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igény igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet

GDPR: az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről

2. Fogalommeghatározások

Rollair Webáruház: A www.rollair.hu weboldalon üzemeltetett elektronikus áruház.

Weboldal: A www.rollair.hu weboldal.

Elektronikus kereskedelmi szolgáltatás: Olyan információs társadalommal összefüggő szolgáltatás, amelynek célja valamely birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, szolgáltatás, ingatlan, vagyoni értékű jog üzletszerű értékesítése, beszerzése, cseréje vagy más módon történő igénybevétele.

Vásárló: A Szolgáltató által a Rollair Webáruházon nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevő, így a Termék megvásárlására megrendelést leadó természetes személy, valamint gazdálkodó szervezet.

Gazdálkodó szervezet: a gazdasági társaság, az európai részvénytársaság, az egyesülés, az európai gazdasági egyesülés, az európai területi társulás, a szövetkezet, a lakásszövetkezet, az európai szövetkezet, a vízgazdálkodási társulat, az erdőbirtokossági társulat, a külföldi székhelyű vállalat magyarországi fióktelepe, az állami vállalat, az egyéb állami gazdálkodó szerv, az egyes jogi személyek vállalata, a közös vállalat, a végrehajtói iroda, a közjegyzői iroda, az ügyvédi iroda, a szabadalmi ügyvivői iroda, az önkéntes kölcsönös biztosító pénztár, a magánnyugdíjpénztár, az egyéni cég, továbbá az egyéni vállalkozó, emellett gazdálkodó tevékenységével összefüggő polgári jogi kapcsolataiban az állam, a helyi önkormányzat, a költségvetési szerv, jogszabály alapján a költségvetési szervek gazdálkodására vonatkozó szabályokat alkalmazó egyéb jogi személy, az egyesület, a köztestület, valamint az alapítvány.

Felek: Szolgáltató és Vásárló együttesen.

Termék: A Szolgáltató által a Rollair Webáruházon értékesített bármely és valamennyi ingó dolog, így különösen a Kuickwheel S1-C Pro elektromos roller.

Termékismertetés: A Szolgáltató által az Ügyfél részére a Termék megvásárlásával egyidejűleg nyújtott írásbeli tájékoztatás, amely tartalmazza a Termék jellemző tulajdonságait, annak biztonságos használatát, célját, rendeltetését.

Jognyilatkozat: Joghatás kiváltására irányuló akartnyilatkozat.

Ajánlat: Az adásvételi szerződés megkötésére irányuló szándékot egyértelműen kifejező és lényeges kérdésekre kiterjedő jognyilatkozat.

Ajánlati kötöttség: Nyilatkozatához kötve van a Vásárló, amennyiben az adásvételi szerződés megkötésére irányuló szándékát egyértelműen kifejező és a lényeges kérdésekre kiterjedő jognyilatkozatot tesz.

Ajánlat elfogadása: Az ajánlattal való egyetértést kifejező jognyilatkozat.

Adásvételi Szerződés: A Vásárló és a Szolgáltató által a Termék megvásárlása során kötött adásvételi szerződés, amely alapján a Vásárló köteles a Termék vételárának a Szolgáltató részére történő megfizetésére és átvételére, a Szolgáltató pedig köteles a Termék tulajdonjogának átruházására.

Fogyasztó: A szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

Fogyasztói szerződés: A Fogyasztó és a Szolgáltató által a Rollair Webáruházon keresztül kötött adásvételi szerződés.

Fogyasztói jogvita: A Fogyasztó és a Szolgáltató közötti Fogyasztói szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy.

Távollévők között kötött szerződés: Olyan Fogyasztói szerződés, amelyet a Termék nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében, azaz a Rollair Webáruházon keresztül, a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.

Távollevők közötti kommunikációt lehetővé tevő eszköz: Olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés  megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz.

Jótállás: A Ptk. Hatodik Könyve XXIV. Fejezet 4. Alfejezete és a Tjr. szerinti jótállás a szerződés hibás teljesítése esetén.

Kellékszavatosság: A Ptk. Hatodik Könyve XXIV. Fejezet 2. Alfejezete szerint szabályozott jogok és kötelezettégek összessége olyan szerződés hibás teljesítése esetén, amely alapján a felek kölcsönös szolgáltatással tartoznak egymásnak.

Termékszavatosság: A Ptk. Hatodik Könyve XXIV. Fejezet 3. Alfejezete szerinti jogok és kötelezettségek összessége, amely alapján a Szolgáltató által a Fogyasztónak eladott Termék hibája esetén a Fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a Termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a Terméket cserélje ki.

Hibás Termék: A Termék akkor hibás, ha nem felel meg a Terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Gyártó: A Termék előállítója és forgalmazója.

Forgalmazó: Magyarország területén Szolgáltató a Termék kizárólagos forgalmazója.

Elállás: A szerződés megszüntetésére irányuló, a másik félhez intézett egyoldalú jognyilatkozat, amely alapján a jelen ÁSZF 11.1. pontjában meghatározottak szerint Szolgáltató köteles a Vásárló részére a teljes vételárat visszatéríteni, Vásárló pedig köteles a Szolgáltató részére a Terméket visszaszolgáltatni.

Panasz: Olyan kérelem, amely egyéni jog- vagy érdeksérelem megszüntetésére irányul, és elintézése nem tartozik más – így különösen bírósági, közigazgatási – eljárás hatálya alá, különös tekintettel a Vásárlónak a Termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásaira.

3. Általános rendelkezések

3.1. A Szolgáltató elektronikus kereskedelmi szolgáltatás nyújtása körében az Ektv. rendelkezéseinek megfelelően a Rollair Webáruházon keresztül a Vásárlók részére értékesíti a Terméket. A Rollair Webáruházban történő vásárlás során a Szolgáltató és a Vásárló között a jelen ÁSZF 4. fejezetében részletezettek szerint adásvételi szerződés jön létre.

3.2. A Rollair Webáruházban történő vásárláshoz a Vásárlónak regisztrálnia nem kell.

3.3. A Rollair Webáruházon keresztül kizárólag cselekvőképes természetes személy adhat le megrendelést és tehet ezáltal vételi ajánlatot. A megrendelés leadásával Vásárló elismeri, hogy teljes cselekvőképességgel rendelkező természetes személy, vagy olyan gazdálkodó szervezet, amely képviseletére jogosult képviselője által jár el, valós és helyes adatok megadásával.

3.4. Vásárló vállalja, hogy a Termék megrendelésével jelen ÁSZF, valamint az Adatvédelmi Tájékoztató tartalmát megismerte, azt elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A Szolgáltató Adatvédelmi tájékoztatója az alábbi linken érhető el: https://rollair.hu/adatkezeles.

3.5. A Vásárló a Weboldal használata, így különösen a Termék vásárlása során kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Vásárló által megadott személyes adatokat rögzíti és az Adatvédelmi tájékoztatóban meghatározott módon és célokra a GDPR előírásainak megfelelően kezeli.

3.6. Jelen ÁSZF rendelkezéseit kizárólag Szolgáltató jogosult módosítani. Szolgáltató a változó piaci, informatikai, valamint a jogszabályi környezetre tekintettel jogosult a Weboldalt, a Termék vételárát, így jelen ÁSZF rendelkezéseit is bizonyos időközönként egyoldalúan módosítani. A Termék vételárának megváltoztatása a már megrendelt Termék vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a Termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén Szolgáltató nem köteles pénz visszatérítésére.

3.7. A Vásárló a Weboldal használatával automatikusan elfogadja a módosított ÁSZF-t. A mindenkor hatályos ÁSZF a Weboldalon folyamatosan elérhető, azt Vásárló köteles a vásárlás megkezdésekor elfogadni. Ha Vásárló nem ért egyet a módosított ÁSZF-ben foglaltakkal és ekként azt nem fogadja el, úgy ezt köteles a Szolgáltató felé email útján jelezni.

3.8. A Szolgáltató által módosított ÁSZF esetén a már megrendelt Termékekre a megrendeléskor hatályos ÁSZF rendelkezési az irányadók.

3.9. A Termék lényeges tulajdonságait, jellemzőit, használatára vonatkozó utasításokat a Weboldalon a Termékre történő kattintással betöltő információs oldalról lehet megismerni azzal, hogy a megrendelt Termék mellé a Szolgáltató angol és magyar nyelven Termékismertetőt küld a Vásárló részére. A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül az, ha a Termék a Weboldalon vagy a Termékismertetőben nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik.

3.10. Amennyiben a Vásárló a Termékismertetőt a Termékkel együtt nem kapja kézhez, azt a Vásárló köteles haladéktalanul, a Termék használatának megkezdése előtt jelezni a Szolgáltató Ügyfélszolgálatának. A Szolgáltató az Ügyfélszolgálat értesítésétől számított 3 napon belül köteles – a Vásárló által választott – postai vagy elektronikus úton a Termékismertető pótlására.

Amennyiben a Vásárló jelen kötelezettségének teljesítésével késedelembe esik, tehát haladéktalanul nem értesíti az Ügyfélszolgálatot a Termékismertető hiányáról, az Szolgáltató felelősségét kizárja és az ebből eredő károk megtérítésére Szolgáltató nem köteles.

3.11. A Termék mellett mindig a rendeléskor érvényes ár kerül feltüntetésre, amely az esetleges vásárlói kedvezményeket nem tartalmazza, kivéve, ha a Termék akciós. A feltüntetett ár forintban értendő, és ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza.

3.12. A Termék vételára tartalmazza a kiszállítás költségét.

3.13. Ügyfélszolgálat elérhetőségei:

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: H-P: 9:00 – 17:00
E-mail: hello@rollair.hu
Telefon: +36-30-981-2658

4. Az adásvételi szerződés létrejötte

4.1. Általános rendelkezések

4.1.1. A Rollair Webáruházban történő vásárlás a Vásárló által történő, elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

4.1.2. A Felek között a Termék megvásárlásával létrejött adásvételi szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, azt a Szolgáltató nem iktatja.

4.1.3. A szerződés nyelve magyar.

4.1.4. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

4.2. A megrendelés menete

4.2.1. A Vásárló a Weboldalon a „Fedezd fel” gombra történő kattintást követően megtekintheti a Termék részletes adatait, így különösen, de nem kizárólagosan a termék fotóját, ismertetőjét, vételárát. A Weboldalon szereplő esetleges elírásokért, téves adatokért Szolgáltató felelősséget nem vállal.

4.2.2. A „Fedezd fel” gombra történő kattintást követően, a Termék részletes adatait tartalmazó oldalon található „Kosárba teszem” gomb használatával a Vásárló a Kosárba teheti a Terméket.

4.2.3. A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a Weboldal jobb felső sarkában található kosár ikonra kattintást követően van lehetőség, ahol megadható a Termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma törölhető a Termék miniatűr képe mellett baloldalon található „x” gombra kattintással. A Termék törlését követően lehetőség van a törlési művelet visszavonására is a „Visszavonás?” gombra történő kattintással, amely esetben a Kosár törlésre került tartalma ismételten Kosárba kerül.

4.2.4. A Kosár tartalmának véglegesítése után a Vásárló a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva a megjelenő felületen a sikeres vásárlás érdekében köteles megadni bizonyos személyes adatait, így nevét, e-mail címét, valamint a számlázási adatokat (név/cégnév, adószám, irányítószám, település, utca, házszám, telefonszám). A vásárlás során megadott adatokat a Szolgáltató az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglalt tájékoztatás szerint kezeli és tárolja.

4.2.5. Vásárló a számlázási és szállítási adatait a valóságnak megfelelően, pontosan és hiánytalanul köteles megadni.

4.2.6. Amennyiben a Vásárló valamennyi szükséges adatot megadott, akkor ki tudja választani, azt, hogy a vételárat milyen fizetési módon tudja kiegyenlíteni. Fizetésre sor kerülhet online bankkártyás fizetéssel, továbbá közvetlenül Szolgáltató bankszámlájára történő banki átutalás útján.

4.2.7. Ha a Vásárló választott a fizetési módok közül, akkor a megrendelés leadására a „Megrendelés elküldése” gombra kattintással kerül sor.

4.2.8. A megrendelés leadása ajánlatnak, a megrendelést leadó Vásárló pedig ajánlattevőnek minősül.

4.2.9. A megrendelés leadása a Vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

4.3. Ajánlati kötöttség

4.3.1. A Vásárlónak a „Megrendelés elküldése” gombra történő kattintással leadott megrendelése, azaz ajánlata Szolgáltató, mint az ajánlat címzettje részére rögtön hozzáférhetővé válik, ezáltal Vásárló ajánlata rögtön hatályosul.

4.3.2. A Vásárló ajánlatához, annak hatályosulásától számított 48 órán keresztül kötve van (ajánlati kötöttség).

4.3.3. A Szolgáltató a Vásárló megrendelésének megérkezését köteles a Vásárló felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. E kötelezettségnek eleget téve Szolgáltató a megrendelést haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés leadásától számított 48 órán belül a Vásárló által megadott címre e-mail útján visszaigazolja.

4.3.4. Szolgáltató által a leadott megrendelésre küldött, visszaigazoló e-mail az alábbiakat tartalmazza:

  • a Vásárló által a megrendelés során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk),
  • a rendelés azonosítóját,
  • a rendelés dátumát,
  • a megrendelt Termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a Termék árát,
  • szállítási információkat,
  • – és a fizetendő végösszeget.

4.3.5. A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

4.3.6. Amennyiben a Vásárló a megrendelés leadását követően a megrendelést visszaigazoló e-mailben feltüntetett adatok körében hibát észlel, a visszaigazoló e-mail Vásárló részére történő megérkezésétől számított 1 napon belül köteles jelezni a Szolgáltató felé.

4.3.7. A visszaigazoló e-mail akkor érkezik meg Vásárló részére, amikor az a Vásárló levelező rendszerében hozzáférhetővé válik.

4.4. A szerződés létrejötte

4.4.1. A szerződés a Vásárló által leadott megrendelés Szolgáltató általi elfogadásával jön létre.

4.4.2. A szerződés akkor jön létre, amikor az elfogadás hatályossá válik.

4.4.3. Az ajánlat elfogadásának minősül a Szolgáltató jelen ÁSZF 4.3.3. pontja szerinti megrendelés visszaigazolása.

4.4.4. Az ajánlat Szolgáltató általi elfogadása akkor válik hatályosság, és ezáltal a szerződés a Felek között akkor jön létre, amikor a jelen ÁSZF 4.3.3. pontja szerinti visszaigazoló e-mail Vásárló levelező rendszerében hozzáférhetővé válik.

4.4.5. A szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül.

5. Adatbeviteli hibák javítása

5.1. A Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére történő leadása előtt a Rollair Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, az megadott adatok javítására a megrendelési felületen. A böngészőben a vissza jelre történő kattintás esetén megnyílik az előző oldal, így a Kosár tartalma is módosítható.

6. Hibás ár feltüntetése

6.1. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a Termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentős mértékben eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a hibás áron történő megrendelés teljesítésére és nem köteles a hibás áron megrendelt Termék szállítására.

6.2. Hibás áron feltüntetett megrendelés leadása esetén Szolgáltató felajánlja Vásárló részére a helyes áron történő megvásárlás lehetőségét, amelynek ismeretében Vásárló nyilatkozhat úgy, hogy a helyes áron meg kívánja vásárolni a Terméket vagy elállhat vásárlási szándékától.

6.3. Amennyiben a Szolgáltató jelen ÁSZF 6.2. pontja szerinti felajánlásától számított 14 napon belül Vásárló nem nyilatkozik, úgy a hibás áron leadott megrendelés automatikusan törlésre kerül, és az adásvételi szerződés a Felek között nem jön létre.

7. Fizetési feltételek

7.1. A vételár megfizetése online bankkártyás fizetéssel, a Szolgáltató bankszámlájára történő elektronikus banki átutalással, utánvéttel (futárnál készpénzzel – Forintban, vagy bankkártyával) vagy Online Áruhitel igénylésével van lehetőség. A fizetési módot a megrendelés leadása előtt választhatja ki a Vásárló.

7.2. Online bankkártyás fizetési mód választása esetén a Vásárló a megrendelés leadása, tehát a „Megrendelés elküldése” gombra kattintása után a böngésző átirányít az online bankkártyás fizetési felületre, ahol a Vásárló a megrendelés leadását követően haladéktalanul köteles fizetési kötelezettségének eleget tenni és a vételárat megfizetni.

7.3. Az online bankkártyás fizetések a SimplePay (üzemeltető: OTP Mobil Kft.) rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a Szolgáltatóhoz nem jutnak el, a bankkártya adatokat Szolgáltató nem kezeli.

7.4. Elektronikus banki átutalás választása esetén a megrendelést visszaigazoló e-mailben Szolgáltató közli a banki átutaláshoz szükséges adatokat a Vásárlóval.

7.5. A Vásárló a fizetési kötelezettségét elektronikus banki átutalás választása esetén a visszaigazoló e-mail megérkezésétől számított 5 napon belül köteles teljesíteni és a vételárat Szolgáltató részére megfizetni. A visszaigazoló e-mail akkor tekinthető a vásárló részére megérkezettnek, amikor az a Vásárló levelező rendszerében hozzáférhetővé válik.

7.6. Amennyiben Vásárló a banki átutalás útján történő fizetési kötelezettségét a jelen ÁSZF 7.5. pontja szerinti határidőben nem teljesíti, akkor Szolgáltató értesíti Vásárlót arról, hogy a vételár nem került kiegyenlítésre, és a megrendelés törlésre kerül.

7.7. A banki átutalás útján történő fizetés esetén a vételár Szolgáltató bankszámlájára történő jóváírásról Szolgáltató a Vásárlót haladéktalanul, de legkésőbb 2 munkanapon belül értesíti.

7.8. A vételár megfizetésére utánvéttel is van lehetőség, közvetlenül a futárnál készpénzzel (Forintban) vagy bankkártyával.

7.9. Cofidis Áruhitel
Ügynöki tájékoztató
Hirdetmény

8. Szállítási feltételek

8.1. A Termék átvételére kizárólag kiszállítás útján van lehetőség, személyes átvételre vagy csomagpontra, esetleg postapontra történő rendelésre nincs lehetőség.

8.2. Kiszállításra kizárólag Magyarország területén van lehetőség.

8.3. A Termék kiszállítására kizárólag a teljes vételár maradéktalan megfizetését követően kerül sor.

8.4. A Szolgáltató a Terméket szállítmányozó cég igénybevételével szállítja házhoz, a „Szállítás” oldalon olvasható feltételek szerint.

8.5. A szállítási idő a megrendelés leadásától számított legfeljebb 2 munkanap.

8.6. A szállítás ingyenes, azonban a változtatás jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a szállítási díj módosítása a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt Termékre vonatkozó szállítási díjat nem befolyásolja.

8.7. A kiszállítás a Vásárló által a megrendelés leadása során megadott szállítási címre történik.
A Vásárló köteles megadni a szállítási címét, ha az eltér a számlázási címnél megadott adatoktól.

9. Vásárlói kifogás hibás teljesítés esetén

9.1. Vásárló köteles a Termék kiszállításakor, a futár jelenlétében ellenőrizni a kiszállított rendelés tartalmát, állapotát. Abban az esetben, ha Vásárló észleli, hogy a kiszállított Termék hibás, törött, sérült, úgy kifogását köteles a helyszínen a futárnál, illetőleg e-mail útján haladéktalanul Szolgáltatónál jelezni.

9.2. Szolgáltató vállalja, hogy a vásárlói kifogás esetén, annak beérkezését követő 3 munkanapon belül válaszol, valamint a hibás, törött, sérült Terméket 15 munkanapon belül kicseréli vagy pótolja.

11. Fogyasztói tájékoztató

Az ÁSZF jelen fejezete abban az esetben alkalmazható, amennyiben a Vásárló Fogyasztónak minősül.

11.1. Elállási jog

11.1.1. A Fogyasztót a jelen ÁSZF 11.1.2. pontjában foglalt határidőben a szerződés tekintetében indokolás nélkül gyakorolható elállási jog illeti meg.

11.1.2.A Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a) a terméknek,
b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

11.1.3. A jelen ÁSZF 11.1.2. pontjában foglaltak nem érintik a Fogyasztónak azon jogát, hogy a jelen 11.1. fejezet szerinti elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a Termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

11.1.4. A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog – lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta; – olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

11.2. Elállási jog gyakorlásának menete

11.2.1. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát Szolgáltató részére címzett és ajánlott küldeményként postai úton, vagy pedig elektronikus úton köteles Szolgáltató részére eljuttatni. Elektronikus út választása esetén Vásárló hitelt érdemlő módon (pl.: e-mail elolvasásáról szóló visszaigazoló e-mail) köteles igazolni, hogy elállási jogát határidőben gyakorolta. A Fogyasztó elállási jogát a jelen ÁSZF 1. számú mellékletét képező nyilatkozat minta felhasználása útján is gyakorolhatja.

11.2.2. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a jelen ÁSZF 11.1.2. pontjában megjelölt határidő utolsó napján elállási szándékát egyértelműen kifejező nyilatkozatát Szolgáltatónak címezve a Szolgáltató székhelyére ajánlott postai küldeményként, vagy elektronikusan hitelt érdemlően igazolható módon Szolgáltató Ügyfélszolgálatának elküldi.

11.2.3. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a jelen ÁSZF 11.1. és 11.2. fejezetével összhangban gyakorolta.

11.2.4. A Szolgáltató – a postai és az elektronikus út igénybevétele esetén is – e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának részére történő megérkezését.

11.2.5. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt Terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a Szolgáltató részére, a Szolgáltató logisztikai partnere útján, a Logisztikai partner részére címezve visszajuttatni (WEBSHIPPY Magyarország Kft., raktár címe: 2151 Fót, East Gate Business Park C/2.).

11.2.6. Szolgáltató a visszaküldött Terméket csak a Logisztikai partnerének telephelyén fogadja, saját székhelyén azt nem áll módjában.

Logisztikai partner:
WEBSHIPPY Magyarország Kft.,
Telephely címe: 2151 Fót, East Gate Business Park C/2.

11.2.7. A Fogyasztó visszaküldési kötelezettségének határidőben tesz eleget, amennyiben a 14 napos visszaküldési határidő utolsó napján a Terméket hitelt érdemlően igazolható módon postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja az alábbi címre történő kézbesítéssel:

Logisztikai partner: WEBSHIPPY Magyarország Kft.,
Telephely címe: 2151 Fót, East Gate Business Park C/2.

11.2.8. A Termék Szolgáltató Logisztikai partnerének címére történő visszaküldésének közvetlen költsége Fogyasztót terheli, a Szolgáltató annak költségét nem vállalja.

11.2.9. A Fogyasztó kérésére Szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás megszervezéséről, azonban a Szolgáltató által megszervezett visszaszállítás költsége a Fogyasztót terheli, a Szolgáltató ez esetben az általa megszervezett visszaszállítás költségét nem vállalja át a Fogyasztótól, kizárólag segítséget nyújt abban, hogy a Fogyasztónak a visszaszállítás megszervezésével ne kelljen foglalkoznia. Fogyasztó erre irányuló igényét Szolgáltató Ügyfélszolgálata fogadja.

11.2.10. A Szolgáltató részére utánvéttel visszaküldött csomagot Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni. A Szolgáltató részére – Logisztikai partnere útján – a Termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

11.2.11. Fogyasztó szerződéstől történő elállása esetén haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a Termék megrendelésével kapcsolatos esetleges fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

11.2.12. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg a Fogyasztó a Terméket vissza nem szolgáltatta, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. A kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

11.2.13. A vételár Fogyasztó részére történő visszatérítésére a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal egyező fizetési mód alkalmazásával kerül sor kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terhelheti.

11.2.14. A Fogyasztó csak a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

11.2. Jótállás

11.2.1. A Szolgáltatót a Termékre vonatkozóan a Ptk. és a Tjr. alapján jótállási kötelezettség terheli, amely alapján Szolgáltató köteles helytállni a hibás teljesítésért.

11.2.2. Szolgáltató mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett, így különösen, de nem kizárólagosan a hibát:

  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás okozta.

11.2.3. A jótállási határidő a Termék Fogyasztó részére történő átadása napjával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

11.2.4. A jótállás időtartama:

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
  • 250 000 forint eladási ár felett három év.

A határidők elmulasztása – a jelen ÁSZF 11.2.5. pontja kivételével – jogvesztéssel jár.

11.2.5. A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

11.2.6. A Szolgáltató a Termékkel együtt a Fogyasztó rendelkezésre bocsátja a Tjr. 3. §-ának megfelelően kiállított jótállási jegyet. A Fogyasztó a jótállásból eredő jogait a jótállási jeggyel érvényesítheti.

11.2.7. A Fogyasztó az alábbi jótállási igényekkel élhet:

  • Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a Szolgáltató részére – más jótállási igénnyel összehasonlítva aránytalan többletköltséggel járna.
  • Ha a kijavítást vagy kicserélést nem kérte vagy nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását; a hibát a kötelezett költségére kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja; vagy a szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

11.2.8. A Fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a Szolgáltató székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a Szolgáltató által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

11.2.9. A Szolgáltató a Fogyasztó nála bejelentett jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti az NGM rendelet 4. §-ában foglaltakat. A jegyzőkönyvnek tájékoztatást kell tartalmaznia arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a Fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

11.2.10. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor a Szolgáltató a Fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a Fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a Fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik.

11.2.11. A kijavítás során a Termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

11.2.12. A Termék kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Fogyasztó a Terméket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

11.2.13. Kijavítás iránti igény teljesítésekor a Szolgáltatónak vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálatnak a jótállási jegyen vagy ahhoz csatoltan fel kell tüntetnie:

  • a kijavítás iránti igény bejelentésének és a kijavításra történő átvételnek az időpontját,
  • a hiba okát és a kijavítás módját, továbbá
  • a Termék Fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját.

11.2.14. Kicserélés iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak a jótállási jegyen fel kell tüntetnie a kicserélés tényét és időpontját.

11.2.15. Ha az Fogyasztó a Termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a Terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

11.2. 16. A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.

11.2.17. A Fogyasztó nem jogosult arra, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül a Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

10.3. Szavatosság

10.3.1. Kellékszavatosság

a) Milyen esetben élhet a Fogyasztó a kellékszavatossági jogával? A Fogyasztó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.

b) Milyen határidőben érvényesítheti a Fogyasztó a kellékszavatossági igényeit? A Fogyasztó kellékszavatossági igénye a Termék átvételének időpontjától számított 2 év alatt élvül el. Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Fogyasztó a Terméket rendeltetésszerűen nem tudja használni. A Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

c) Milyen jogok illetik meg a Fogyasztót a kellékszavatossági igénye alapján? A Fogyasztó kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Fogyasztó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. A Fogyasztó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

d) Kivel szemben érvényesítheti a Fogyasztó a kellékszavatossági igényeit? A Fogyasztó közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

e) Milyen egyéb feltétele van a Fogyasztó kellékszavatossági jogainak érvényesítéséhez? A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Fogyasztó igazolja, hogy a Terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

10.3.2. Termékszavatosság

a) Milyen esetben élhet a Fogyasztó a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (a Termék) hibája esetén a Fogyasztó – választása szerint – a 10.3.1. pontban meghatározott kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

b) Milyen jogok illetik meg a Fogyasztót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás Termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A Termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania.

c) Milyen esetben minősül egy Termék hibásnak?
Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

d) Milyen határidőben érvényesítheti a Fogyasztó a termékszavatossági igényét?Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a Termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

e) Kivel szemben és milyen egyéb feltételekkel érvényesítheti a Fogyasztó a termékszavatossági igényét?
A Fogyasztó termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A Termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania.

f) A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül a termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

    • a Terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
    • a Termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

g) A Fogyasztót nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Fogyasztó a gyártóval szemben érvényesítheti.

12. Felelősség

12.1. A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak. A Weboldalon található információk nem minősülnek ajánlatnak.

12.2. Vásárló tudomásul veszi, hogy kizárólag ő felelős a rendelés során megadott adatok, így különösen, de nem kizárólagosan a számlázási és szállítási adatok helyességéért, pontosságáért.

12.3. Vásárló tudomásul veszi továbbá, hogy Szolgáltató jogosult a Vásárló pontatlan, hibás adatbeviteléből eredő kárát Vásárlóval szemben érvényesíteni.

12.4. Szolgáltató nem felelős a Vásárló által megadott adatok hiányosságáért, vagy a hibásan megadott adatokból eredő bármilyen felmerülő hátrányért, kárért, igényért.

12.5. Amennyiben Vásárló szándékosan hibás, pontatlan vagy valótlan adatokat ad meg vagy ilyen nyilatkozatot tesz, Szolgáltató jogosult a szerződéstől azonnali hatállyal elállni és valamennyi igényét Vásárlóval szemben érvényesíteni.

12.6. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. A Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

12.7. A Weboldal olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhat, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

12.8. Az Internet globális jellege miatt a Vásárló elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység a Vásárló államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag a Vásárlót terheli a felelősség.

12.9. Amennyiben a Vásárló a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

12.10. A Termék akkumulátorát teljesen feltöltött állapotban, maximális fokozaton, 75 kg-os terhelés mellett, 25° C-on, szélcsendben, egyenletes úton, egyenletes 15 km/órás sebességnél tesztelték. Szolgáltató nem vállal felelősséget a tesztelt eredményekért tekintettel arra, hogy a tényleges eredmények változhatnak a hőmérséklet, a terhelés, a szélsebesség, az útviszonyok és egyéb tényezők különbségei alapján.

12.11. Szolgáltató nem vállal felelősséget az olyan kárért, amely amiatt következett be, hogy a Vásárló használat előtt nem olvasta el a Termékismertetőt, és a használat során nem tartotta be a jogszabályokat.

13. Szerzői jogok

13.1. A Weboldal egésze szerzői jogvédelem alatt áll.

13.2. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát, fotót, videót és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

13.3. A Weboldal tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

13.4. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Vásárlónak a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek használatára, hasznosítására. A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

14. Panaszérvényesítési lehetőségek

14.1. Panaszügyintézés

14.1.1. A Vásárló a Termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: H-P: 9:00 – 17:00
  • E-mail: hello@rollair.hu
  • Telefon: +36-30-981-2658

14.1.2. A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató a korábbi megrendelés azonosító számához rögzíti, ami a panasz visszakereshetőségét segíti.

14.1.3. A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz a Vásárlóhoz eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

14.1.4. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles három évig megőrizni. A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a 14.1.1. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken, az Ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében fogadja.

14.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

14.2.1. Amennyiben a Szolgáltató és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:

a) Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál

Amennyiben a Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

b) Békéltető testület

A Termék minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Vásárló eljárást kezdeményezhet a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kisés középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A Vásárló a fogyasztói jogvita bíróságon kívüli békés rendezése céljából a Veszprém Megyei Békéltető Testülethez fordulhat.

Veszprém Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. (Fsz. 115-116.)
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu
Fax: +36-88-412-150 (VKIK fax)
Telefon: +36-88-814-121 (ügyfélfogadási időben), +36-88-814-111 (VKIK titkárság)

c) Bírósági eljárás

A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

15. Egyéb rendelkezések

15.1. Vásárló tudomásul veszi, hogy a mellékletek jelen ÁSZF elválaszthatatlan részét képezik

15.2. Jelen ÁSZF 2021. június 1. napjától hatályos.

1. számú melléklet

Elállási nyilatkozat minta Fogyasztónak minősülő Vásárlók részére

Rollair Trade Kft.

Viola utca 2.
Veszprém

8 2 0 0

telefonszám:
e-mail cím:


Tisztelt Rollair Trade Kft.!

Alulírott………………………….kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék adásvételére tekintetében: ………………………………………………………………
A Termék átvételének időpontja:………………………………………………………………..
A fogyasztó(k) neve: ……………………………………………………………………………
A fogyasztó(k) címe:……………………………………………………………………………

Kelt:………………………..

……………………………………..
Fogyasztó aláírása

Kérdésed van?

Hívj minket!

+36 30 981 2658